- Ak potrebujete pomoc pri riešení problému, volajte klientský servis.
- Spustite aplikáciu kliknutím na odkaz "Vzdialená podpora" na hlavnej stránke internet bankingu.
- Objaví sa informačné okno (disclaimer) s bližšími informáciami o zdieľaní plochy. Na pravej strane sa zobrazí unikátne číslo pre toto konkrétne spojenie, ktoré oznámite telefonicky podpore. Vaša obrazovka sa týmto zobrazí aj pracovníkovi podpory elektronického bankovníctva.
- Ak si želáte, aby mal pracovník podpory elektronického bankovníctva aktívny vzdialený prístup na Váš počítač, je potrebné, aby ste na to udelili mimoriadny súhlas kliknutím na položku v menu na pravej strane obrazovky.
- Spojenie je zabezpečené v súlade s najvyššími bezpečnostnými štandardmi 256-bitovým šifrovaním.
- Na Vašom PC nebudú inštalované žiadne programy.
- Bez Vášho výslovného súhlasu nemôže pracovník podpory elektronického bankovníctva vidieť dáta na Vašej obrazovke.
- Udelením mimoriadneho súhlasu sami rozhodnete, či môže mať pracovník elektronického bankovníctva aktívny prístup k Vášmu PC a pracovať na Vašom počítači.
- Nie je možné nepozorovane a neoprávnene odstraňovať z Vášho PC žiadne dáta.
- Spojenie môžete hocikedy ukončiť.