Môžete si stiahnuť BKS Security cez Apple App Store, Google Play Store ako aj pre Windows a Mac.
PC verzia pre Windows:
Určené od Windows 8.1, 32 a 64 Bit
Aktuálna verzia 1.0.23
iOS App:
Smartfón s operačným systémom iOS (od 13.7)
Aktuálna verzia 1.0.30
Android App:
Smartfón s operačným systémom Android (od 8.1)
Aktuálna verzia 1.0.30
Huawei App:
Smartfón s operačným systémom Android (od 8.1)
Aktuálna verzia 1.0.30
Pre prihlásenie a podpisovanie príkazov používame autentifikáciu (BKS Security), ktorá zaisťuje maximálnu bezpečnosť pri využívaní služby MyNet a BizzNet. Okrem užívateľského čísla a PIN sa odteraz každých 90 dní zobrazí výzva na potvrdenie prihlásenia cez BKS Security App. Viac informácií nájdete tu.
Prečo existuje nová autorizačná procedúra?
- BKS Security je nová autorizačná procedúra, ktorá spĺňa nové regulačné požiadavky EÚ!
Možnosti použitia
- Používate viac smartfónov, tabletov alebo počítačov? Teraz si môžete za účelom autorizácie zaregistrovať vo svojom online bankingu viacero zariadení. Pri každom príkaze sa môžete rozhodnúť, ktorým zariadením ho podpíšete.
- Ideálne pre páry & rodiny. Členovia rodiny môžu využívať jeden smartfón, tablet alebo počítač na podpisovanie príkazov, pričom každý člen rodiny zadáva vlastný PIN / FaceID / Fingerprint.
- Transakcie ľahko, rýchlo a bezpečne, pohodlne cez smartfón, tablet alebo počítač.
Bezpečnosť
Dvojnásobné zabezpečenie prostredníctvom dvoch samostatných prvkov.
- Technické prepojenie BKS Security na váš smartfón, tablet alebo PC a vaše užívateľské číslo (prvok vlastníctva – niečo, čo má len používateľ)
- Zabezpečený prístup do BKS Security pomocou voľne nastaviteľného PIN kódu (prvok poznatku – niečo, čo vie len používateľ)
Regulačné požiadavky
- Tieto dva od seba oddelené prvky Security App spolu tvoria silnú dvojfaktorovú autentifikáciu, ako to vyžaduje smernica PSD2 (smernica o platobných službách Payments Service Directive 2), RTS (regulačné technické normy) a SCA (silná autentifikácia zákazníkov).
Užívateľské číslo MyNet / BizzNet
- Aby ste mohli používať BKS Security potrebujete prístup do MyNet / BizzNet.
Smartfón so systémom Android alebo iOS
- Android kompatibilný so smartfónmi a tabletmi (verziu nájdete v BKS Security na stiahnutie).
- iOS kompatibilný s iPhone a iPad (verziu nájdete v BKS Security na stiahnutie).
- Internetové pripojenie vášho koncového zariadenia (smartfón / tablet / počítač).
Windows PC alebo MacOS
- Windows (verziu nájdete v BKS Security na stiahnutie), 32 a 64 bit
- MacOS (verziu nájdete v BKS Security na stiahnutie).
Nainštalujte si do svojho nového zariadenia aplikáciu Security App stiahnutím z Obchodu Google Play alebo Apple App Store. Prosím aktivujte si nové zariadenie ešte PRED likvidáciou starého zariadenia.
PRED výmenou smartfónu:
- Pre aktiváciu nového zariadenia potrebujete nový QR-kód. Požiadajte oňho svojho poradcu alebo na jednej z našich pobočiek. Nový QR-kód potom použite na aktiváciu Security App vo svojom novom smartfóne. Následne môžete zo svojho starého smartfónu Security App odstrániť.
- Napokon môžete v MyNet / BizzNet v časti "Nastavenia" staré zariadenie odstrániť.
Upozornenie: Bez vášho užívateľského čísla pre MyNet/BizzNet a PIN kódu (poprípade odtlačku prsta, FaceID) pre prihlásenie do BSK Security nemôže nikto použiť Security App na autorizáciu. Na svojom novom smartfóne musíte nainštalovať a aktivovať BKS Security. Na to budete potrebovať nový QR kód, ktorý dostanete v každej pobočke BKS Bank. Po úspešnej aktivácii vymažte stratené/ukradnuté zariadenie v MyNet/BizzNet v časti Nastavenia.
Jedna osoba, niekoľko smartfónov
- Security App môžete aktivovať na viacerých zariadeniach, takže sa neviažete na jedno zariadenie. Kontaktujte prosím svojho poradcu alebo zavolajte náš klientský servis T: +421 2 3232 3000.
Viacej osôb, jedna Security App
- Ideálne pre rodiny a páry. Do jednej Security App je možné pridať viac užívateľských čísel. Každý užívateľ používa svoje užívateľské číslo a PIN.