Odklad splátok úveru pre spotrebiteľov
V prípade poklesu alebo straty príjmu v dôsledku šírenia nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 môžete v zmysle platnej legislatívy požiadať počas obdobia pandémie o odklad splátok úveru na bývanie (resp. poskytnutého účelového úveru fyzickým osobám).
O odklad splátok je potrebné požiadať na predpísanom tlačive žiadosti.
Sme povinní Vás pred vyplnením a podaním žiadosti upozorniť na niektoré informácie a fakty.
Prečítajte si ich naozaj pozorne a najmä zvážte ich obsah:
-
Odklad splátok neznamená ich odpustenie. Povinnosť zaplatiť splátky úveru sa odkladá na neskôr.
-
Odkladá sa počet mesačných splátok úveru uvedených vo Vašej žiadosti o odklad splátok, a to odo dňa potvrdenia odkladu splátok veriteľom vrátane splátky úveru, ktorej splatnosť nastala v lehote nie dlhšie ako 30 dní pred podaním žiadosti o odklad splátok (nie dlhšie ako na deväť mesiacov, ak je veriteľom banka alebo pobočka zahraničnej banky).
-
Váš úver sa aj po dobu odkladu splátok ďalej úročí. O spôsobe splatenia týchto úrokov sa s Vami veriteľ dohodne, o čom budete informovaní dodatočne.
-
Ak súčasťou splátky úveru je aj platba za poistenie, veriteľ vás bude informovať o ďalšom postupe pri jej platbe.
-
Za tento odklad splátok od vás veriteľ nemôže požadovať žiadne poplatky, náklady a odplaty.
-
Aj, ak je povolený odklad splátok, je možné úver alebo jeho časť začať splácať alebo predčasne splatiť na podnet dlžníka.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností sa bez obáv obráťte, najlepšie elektronickou cestou, na svojho poradcu.
Žiadosť o odklad splátok pre spotrebiteľov nájdete tu
VZOR Žiadosť o odklad splátok pre spotrebiteľov
Podrobnejšie informácie nájdete tu
Postup pri podaní žiadosti o odklad splátok:
1. Otvorte súbor Žiadosť o odklad splátok pre spotrebiteľov
2. Dôsledne vyplňte všetky požadované údaje
3. Vyplnenú žiadosť
- vzhľadom na pandémiu najlepšie v elektronickej forme odošlite na adresu info@bksbank.sk
alebo
- vytlačte, žiadosť podpíšte a v tlačenej forme ju odošlite klasickou poštou na adresu banky.
Svoju žiadosť môžete tiež poslať poradcovi prostredníctvom služby MyNet. Kliknite na „Kontakt na poradcu“ vo vašom MyNet-e a potom na „Nová správa“. Tam môžete vložiť svoju žiadosť v elektronickej forme a pohodlne a bezpečne ju odoslať správcovi účtu.
Odklad splácania úveru pre podnikateľov
V prípade poklesu alebo straty príjmu v dôsledku šírenia nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 môžete v zmysle platnej legislatívy požiadať počas obdobia pandémie o odklad splácania úveru pre podnikateľov.
O odklad splácania úveru je potrebné požiadať na predpísanom tlačive žiadosti.
Sme povinní Vás pred vyplnením a podaním žiadosti upozorniť na niektoré informácie a fakty.
Prečítajte si ich naozaj pozorne a najmä zvážte ich obsah:
-
Odklad splácania úveru neznamená odpustenie splácania úveru. Povinnosť zaplatiť splátky istiny a úroku sa odkladá na neskôr.
-
Odklad splácania úveru sa povolí na požadovaný počet mesiacov (nie dlhšie ako na deväť mesiacov, ak je veriteľom banka alebo pobočka zahraničnej banky).
-
Váš úver sa aj po dobu odkladu splácania úveru ďalej úročí. O spôsobe splatenia týchto úrokov sa s Vami veriteľ dohodne, o čom budete informovaní dodatočne.
-
Ak súčasťou splátky úveru je aj platba za poistenie, veriteľ Vás bude informovať o ďalšom postupe pri jej platbe.
-
Za tento odklad splácania úveru od Vás veriteľ nemôže požadovať žiadne poplatky, náklady a odplaty.
-
Aj, ak je povolený odklad splátok, je možné úver alebo jeho časť začať splácať alebo predčasne splatiť na podnet dlžníka za podmienok stanovených zmluvou o úvere.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností sa bez obáv obráťte, najlepšie elektronickou cestou, na svojho poradcu.
Žiadosť o odklad splácania úveru pre podnikateľov nájdete tu
VZOR Žiadosť o odklad splácania úveru pre podnikateľov
Podrobnejšie informácie nájdete tu
Postup pri podaní žiadosti o odklad splátok:
1. Otvorte súbor Žiadosť o odklad splácania úveru pre podnikateľov
2. Dôsledne vyplňte všetky požadované údaje a pripojte prílohy
3. Vyplnenú žiadosť
- vzhľadom na pandémiu najlepšie v elektronickej forme odošlite na adresu info@bksbank.sk
alebo
- vytlačte, žiadosť podpíšte a v tlačenej forme ju odošlite klasickou poštou na adresu banky.
Svoju žiadosť môžete tiež poslať poradcovi prostredníctvom služby BizzNet. Kliknite na „Kontakt na poradcu“ vo vašom BizzNet-e a potom na „Nová správa“. Tam môžete vložiť svoju žiadosť v elektronickej forme a pohodlne a bezpečne ju odoslať správcovi účtu.
Servisné čísla
Klientsky servis
+421 2 3232 3000
Po-Pi 09:00 - 16:00 hod.
MyNet / BizzNet
+421 2 3232 3000
Po-Pi 09:00 - 16:00 hod.
MyNet
Používajte MyNet (elektronické bankovníctvo) kedy a ako potrebujete. Tak budete mať svoje financie vždy pod kontrolou.
BizzNet
Urobte zo svojho online bankingu pobočku otvorenú 24 hodín denne. Používajte špeciálne platobné funkcie a oddeľte svoje firemné účty od súkromných.
BKS Security
Pre prihlásenie a podpisovanie príkazov používame autentifikáciu, ktorá zaisťuje maximálnu bezpečnosť pri využívaní služby MyNet.