Prostredníctvom BKS Integrity Line môžete 24 hodín denne ohlasovať porušenia pravidiel alebo klásť otázky o potenciálnych porušeniach bez odhalenia Vašej identity. Ak si želáte, zamestnanec ohlasovne vám bude k dispozícii aj telefonicky alebo osobne. Využite na to kontaktovanie cez platformu.
- Finančnú kriminalitu (napr. podvod, podplácanie a korupciu, defraudáciu, spreneveru, vydieranie alebo pokus o tieto skutky)
- Porušenie bankového práva alebo práva kapitálového trhu
- Konflikty záujmov mimo obchodu s cennými papiermi
- Pranie špinavých peňazí a financovanie terorizmu
- Zneužívanie alebo krádež dôverných údajov o klientoch alebo spoločnosti
- Krádež majetku spoločnosti
- Ťažké porušenie ochrany životného prostredia
Náš systém ohlasovania podnetov je k dispozícii všetkým osobám, ktoré sú pracovne prepojené s BKS Bank a v tomto kontexte získali informácie o porušení pravidiel. Patria sem aktívni a bývalí zamestnanci, členovia dozornej rady, dodávatelia, príjemcovia služieb alebo iné zmluvne viazané tretie osoby.
Klientov žiadame, aby sa so svojimi podnetmi a sťažnosťami na nás obrátili cez našu stránku www.bksbank.sk prostredníctvom formulára „Záleží nám na Vašom názore“. Sťažnosti klientov, prijaté cez BKS Integrity Line nie je možné z technických dôvodov postúpiť na ďalšie spracovanie.